Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice
Mácha, Slavomír ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Havlík, Radomír (oponent)
Titul a jméno autora: Bc. Mácha Slavomír Název katedry a fakulty: Katedra občanské výchovy a filosofie Pedagogická fakulta Univerzita Karlova Praha Obor: Navazující magisterský, Učitelství pro střední a vyšší odborné školy Základy společenských věd, filosofie a etiky Název diplomové práce: Role médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice Vedoucí diplomové práce: PhDr. Josef Stracený, CSc Počet znaků: 202412 Počet stran: 97 + přílohy Počet příloh: 1 Počet titulů použité literatury: 56 Počet internetových odkazů: 33 Rok obhajoby: 2012 Klíčová slova: role médií, politický marketing, politické myšlení, veřejné mínění, mediální manipulace, funkce médií, reklama v politice, učinky zpráv, aktivní a pasivní publikum, volič, občan, sociální sítě, Tato práce si klade za cíl prokázat roli médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice. Metodou práce byla analýza odborné literatury, vztahující se k tématu práce. Role médií při utváření veřejného mínění a názory na významné politické i sociální problémy jsou dlouhodobě předmětem výzkumu. Je všeobecně uznáváno, že vše co víme, co si myslíme a v co věříme, že se děje ve světě, má někdy tvar formovaný dle toho, jak jsou události prezentované v médiích.
Role médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice
Mácha, Slavomír ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Havlík, Radomír (oponent)
Titul a jméno autora: Bc. Mácha Slavomír Název katedry a fakulty: Katedra občanské výchovy a filosofie Pedagogická fakulta Univerzita Karlova Praha Obor: Navazující magisterský, Učitelství pro střední a vyšší odborné školy Základy společenských věd, filosofie a etiky Název diplomové práce: Role médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice Vedoucí diplomové práce: PhDr. Josef Stracený, CSc Počet znaků: 202412 Počet stran: 97 + přílohy Počet příloh: 1 Počet titulů použité literatury: 56 Počet internetových odkazů: 33 Rok obhajoby: 2012 Klíčová slova: role médií, politický marketing, politické myšlení, veřejné mínění, mediální manipulace, funkce médií, reklama v politice, učinky zpráv, aktivní a pasivní publikum, volič, občan, sociální sítě, Tato práce si klade za cíl prokázat roli médií při utváření veřejného mínění a politického myšlení v České republice. Metodou práce byla analýza odborné literatury, vztahující se k tématu práce. Role médií při utváření veřejného mínění a názory na významné politické i sociální problémy jsou dlouhodobě předmětem výzkumu. Je všeobecně uznáváno, že vše co víme, co si myslíme a v co věříme, že se děje ve světě, má někdy tvar formovaný dle toho, jak jsou události prezentované v médiích.
Informace o internetu a možnostech jeho využití ve volném čase zveřejněné v Lidových novinách v letech 2003 - 2011
SCHWARZOVÁ, Kateřina
Práce se zabývá tím, jaké se v Lidových novinách mezi roky 2003 až 2011 nachází texty, které nám předkládají informace o internetu využitelné ve volném čase. Jednotlivé vybrané texty jsou následně tříděny podle tří kritérií. Nejprve jsou řazeny dle tématu, o kterém píší, následně dle rubriky, ve které se v textu nachází a na závěr jsou zmíněny žurnalistické žánry, kterými jsou nejčastěji texty psány a jejich stručný popis. Všem dělením předchází objasnění problematiky volného času, která je pro tuto práci podstatná a dále pak vztah médií a volného času. Naznačeny zde jsou také funkce médií, ale i volného času. Graficky zde jsou také znázorněny nejčastější aktivity ve volném čase.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.